Nou ja! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Nou ja! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Nou ja!

Blijf op de hoogte en volg Ard en Mariette

23 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Al weer de site van waarbenjijl.nu niet bereikbaar. Dan maar in Word. Vandaag was het zondag. Eigenlijk hebben we in de vakanties geen koffiedrinken bij de kerk. Maar omdat er toch wel veel mensen blijven praten hebben we laatst besloten dat we toch maar koffie en koekjes meenemen. Wel zo leuk. Na de kerk hebben we al weer spelletjes gedaan. Waarbij Thijs kans zag om te winnen met het kaartspel Kolonisten. Komende week wil hij het spel ook meenemen naar de orthopedagoog. Ik weet niet of zij daar nu zo gecharmeerd van is. Maar goed, van mij mag hij het meenemen. Zij zal zelf wel zeggen of ze er iets mee wil doen of niet. Al met al was het erg gezellig. Na het middageten en een potje Jeux de Boules (het lijkt wel Frankrijk) maakten Wouter en Vera aanstalten om te vertrekken. Jammer, was het weekendje samen al weer voorbij… Goed teken, voor herhaling vatbaar.
Waarna Janwillem belde of hij mee mocht naar de kerk. Altijd! En hij daarna meeging naar huis om een hapje te eten. En toen belde Laurina nog of het uitkwam dat ze vanavond kwam. Zodoende hebben we een gezellige avond gehad. Met veel gesprek over onderwijs. Leuk! Laurina wordt schoolleider. Dus dat geeft veel stof tot discussie enzo. Dromen over hoe het beter zou kunnen… Ook politiek is een issue, helemaal als het gaat over hoe de politiek besluiten maakt over onderwijs. Het kan beter. Er moet toch ook iets zijn om naar toe te werken 