Kids aan de baai - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Kids aan de baai - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Kids aan de baai

Door: vreugdenhillen

Blijf op de hoogte en volg Ard en Mariette

11 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Wat toch een geluk dat we op Blue Bay wonen. Vanmiddag zijn de kinderen weer met elkaar naar de baai geweest. En hebben zich daar ook met elkaar heerlijk vermaakt.
Ondertussen heeft Ard de voorkant van het appartement geschilderd. Wat een heel ander gezicht geeft. Foto's plaatsen is een tikkeltje lastig. We zitten voortdurend aan onze max. 750. Dan moet Ard eerst weer foto's er af halen om nieuwe er op te kunnen zetten. Hij is ook wel bezig om een eigen site te maken waar we wel ongelimiteerd foto's kunnen plaatsen. Maar dat is niet zo simpel als het lijkt...:)
Inmiddels is het appartement weer sneeuwvrij. Dwz, alle schuurtroep is opgeruimd. Nu de rest van het stof en het vuil nog.
Vanmorgen hebben Theo en Marco als volleerde Bob de Bouwers de kast die bijna instortte in het appartement vakkundig uit elkaar gehaald. En netjes plaat voor plaat naar buiten gezwiept. Waarna ze er achter kwamen dat er best veel zaagsel uit de kast was gevallen (echt oud die kast) en er spinnewebben achter de kast vandaan kwamen. Dus gingen ze verder als Mien Dobbelsteen en vroegen mij om de stofzuiger en een sopje. Heel helder, die twee!
Toen Ard thuiskwam hoefde hij alleen maar even te helpen om de andere kast uit ons huis te verhuizen. Peace of cake.

• 11 Juli 2012 - 18:49

Mama Koops:

Wat heerlijk dat ik vanaf vanmiddag weer op internet kan, en zo dagelijks jullie verhalen kan volgen! Wat een handige jongens zeg, maar wat wil je met zulke ouders!

• 11 Juli 2012 - 19:42

Gertjan:

vijn dat alles goed gaat en dat de jongens goed werk hebben verricht