Spaanse Water - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Spaanse Water - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Spaanse Water

Door: vreugdenhillen

Blijf op de hoogte en volg Ard en Mariette

08 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Ard is vandaag met alle jongens naar de vlakte van Hato geweest. Touwen mee. En daarna springen op Grote Knip. Vinden ze allemaal leuk.
Tegen half 4 waren ze terug. En zijn we naar de familie Harmsen geweest. Die kennen we van de kerk. Ze wonen aan het Spaanse Water! Een heel mooi huis, grote porch, steiger, kano's en nog meer... De kinderen hebben zich hééél goed vermaakt. Wij ook trouwens. Leuke mensen. Ze hebben al grote kinderen die aan de studie zijn.
We hadden Janwillem ook meegenomen. Hij heeft zijn cadeautje al gehad, moeder Hannie. Zijn internet werkt wel, maar hij werkt ook veel... Heeft het prima naar zijn zin in zijn nieuwe onderkomen.
Al met al een lekker dagje.