skypen met moeders - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu skypen met moeders - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

skypen met moeders

Door: vreugdenhillen

Blijf op de hoogte en volg Ard en Mariette

13 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Na een week of 4 zonder internet, konden we eindelijk weer eens skypen: mijn moeder en ik. Paps ligt nog in het ziekenhuis, maar mag waarschijnlijk morgen al weer naar huis. De orthopeed heeft 3 nekwervels aangepakt. Ik hoop nog een keer de operatieverslagen te lezen :)
Na de verhuizing hadden mijn ouders geen internet meer. Dat is erg balen! Voor beide kanten. Maar dankzij aardige mensen in Leek en een behulpzaam iemand van Tele2 is het van de week weer goedgekomen.
En daarna heb ik zelfs nog geskyped met buurvrouw Janneke uit Zeewolde. Ik moet er toch niet aan denken dat het nog net zo ging als 40 jaar geleden, toen Ard zijn ouders hier kwamen wonen. Dan was het contact met Zeewolde toch echt wel gestopt. En nu kun je via alle social media gezellig mee blijven leven en mee blijven genieten van alle reilen en zeilen. Daar ben ik in ieder geval heel blij mee.
Vandaag zijn onze gasten van Bonaire gekomen. 2 meiden die samen Curaçao verkennen. Ze hebben van onze vaste autoverhuurder een zeer mooie cabrio gekregen voor 75 gulden per dag. Ard heeft er nog over gedacht om hen mijn auto aan te bieden en zelf dit weekend van de cabrio gebruik te maken... de grapjas :) Toch maar niet gedaan. Al waren de dames eerst erg bezorgd hoe ze dat moesten doen met die auto, kan het dak ook dicht enzo.
Toen ik ze vanavond even sprak zeiden ze dat het wel meegevallen was in de auto. Méégevallen....
Theo en Marco zijn vanmiddag van Pirate Bay (Piscadera) naar Blue Bay gezwommen en gesnorkeld. Marco was behoorlijk afgepeigerd. Maar het was leuk geweest.
Ard had vanmorgen bij Directeursbaai een schildpad gezien, gelijk al toen hij het water in ging. Het was natuurlijk nog vroeg, dan heb je er veel kans op. En aan het eind van de middag.
Vanavond hebben de jongens weer getraind. Laatste keer deze week. Nu echt weekend.

En Anja, speciaal voor jou: heel veel sterkte deze laatste schooldagen... ik denk veel aan je!!

  • 13 Juli 2012 - 02:48

    Janwillem:

    ha marriete die meiden mogen mijn dan wel mee nemen op een tour over curacao zon cabrio klinkt wel leuk

  • 13 Juli 2012 - 04:22

    Anja:

    Thanks. Mooie foto met die windmolens, daar voel je je wel thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ard en Mariette

Actief sinds 11 Maart 2011
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 396017

Voorgaande reizen:

22 Juni 2011 - 30 Juni 2020

Wonen en werken op Curaçao

22 Juni 2011 - 30 November -0001

we wonen nu op Curacao

Landen bezocht: