gekortwiekt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu gekortwiekt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

gekortwiekt

Door: vreugdenhillen

Blijf op de hoogte en volg Ard en Mariette

07 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen hebben we de schaar erin gezet. Ellen heeft een flink stuk van haar haar af. Ik ben bang dat ik het nooit meer mag doen. Zij vindt dat er veel te veel af is gegaan, ik vind het mooi en een stuk praktischer. Misschien dat ze er morgenochtend anders over denkt als ze met gemak de borstel er door haalt...
Daarna heeft Hannieke bij mij de schaar erin gezet. Er is wel 10 cm af gegaan. Heerlijk! Jammer dat Hannieke woensdag weer terug naar Nederland gaat! Moet ik weer een nieuwe kapper zoeken.
Na een kopje koffie zijn we naar de tennisbaan gegaan. Arjan, Ellen en Thijs gingen mee. En passant heb ik nog een tand van Thijs eruit gehaald. Er zitten nog 3 tanden los, bovenin zijn mond. Het is niet te hopen dat ze er allemaal tegelijk uit gaan. Lijkt me lastig eten. :)
We moesten er even in komen, maar het was leuk om te doen, dat tennis. De puntentelling hebben we maar gelaten voor wat het is. De rest van de spelregels komt ook een andere keer wel. Arjan was enthousiast bezig, en ook Ellen sloeg de ballen heel aardig! Maar Thijs bakte er weinig van. Hij is wel een doorzetter. Nog een keer opslaan, nog een keer, nog een keer....en ja hoor, over het net. Hij heeft een slechte oog-hand-coördinatie. Het is te hopen dat de therapie, waar hij binnenkort heen gaat, daar ook voor helpt.
Vanmiddag zijn we naar Caracasbaai geweest.Theo, Marco en Arjan zwommen naar de meerpaal en klommen erop. Voor Ellen en Thijs was het te hoog. Thijs hoopte nog dat papa gauw zou komen met een touw. Maar het duurde best een poos voordat Ard er was. Toen hadden Ellen en Thijs het wel bekeken, daar. Voor beach-ball waaide het veel te hard en ze misten onze eigen baai...
De jongens zijn toen met Ard naar de tugboat gegaan en ik ben met Ellen en Thijs richting huis gegaan. Even snel de boodschappen gedaan.
En die andere klusjes die blijven liggen als de kids vakantie hebben....
Vanavond weer een powerpoint gemaakt voor zondag.
Nu nog een glaasje rosé en even relaxen op de porch :) De vakantie van Ard is ook begonnen.

  • 07 Juli 2012 - 09:05

    Marjon:

    Wat heerlijk dat Ard nu ook vakantie heeft! Heb je ook foto's van jullie korte koppie's? Ben wel benieuwd:)

    Liefs van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ard en Mariette

Actief sinds 11 Maart 2011
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 395976

Voorgaande reizen:

22 Juni 2011 - 30 Juni 2020

Wonen en werken op Curaçao

22 Juni 2011 - 30 November -0001

we wonen nu op Curacao

Landen bezocht: