zo te zien... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu zo te zien... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

zo te zien...

Blijf op de hoogte en volg Ard en Mariette

28 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

zo te zien is er nog niet veel verbeterd, hier. Ik blog dus vrolijk op blogspot.com al is dat nog steeds wel een beetje wennen. Eerst konden we hier op de site zien hoeveel mensen er per dag keken. Nu is dat verdwenen. Ik heb het gevoel dat de meeste mensen ons nog niet gevonden hebben op de nieuwe site. Toch eens even kijken of ik iets kan linken. Over het algemeen is dat makkelijker voor de digibeten onder ons.

mariettevreugdenhil.blogspot.com

  • 28 Juli 2012 - 08:06

    Papa Vr:

    als je een reactie wilt plaatsen op je nieuwe site, moet je een aantal keuzes maken die mij niet duidelijk zijn. moet bje er een apart account voor aanmaken om te kunnen reageren?

  • 28 Juli 2012 - 09:05

    Ingrid:

    Het is even wennen, maar ik het gaat goed en kan jullie blijven volgen.

  • 28 Juli 2012 - 14:22

    Anja:

    Hoi Mariette, ik kan je volgen, maar hoe kan ik in je nieuwe blog reageren? Ik heb nu vakantie dus ik heb van alles uitgeprobeerd, maar het lukt me niet.

  • 28 Juli 2012 - 14:45

    Ard En Mariette Vreugdenhil:

    Je kunt op verschillende manieren reageren. Inderdaad door een soort account aan te maken, dan kom je er met je naam onder te staan. Maar het kan ook anoniem. In elk geval moet je altijd een soort van code intoetsen voordat je reactie verwerkt wordt. En dat is om het kwaadwillende mensen iets moeilijker te maken. Als je het gewoon probeert kom je er wel doorheen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ard en Mariette

Actief sinds 11 Maart 2011
Verslag gelezen: 954
Totaal aantal bezoekers 395854

Voorgaande reizen:

22 Juni 2011 - 30 Juni 2020

Wonen en werken op Curaçao

22 Juni 2011 - 30 November -0001

we wonen nu op Curacao

Landen bezocht: