eindelijk de gevraagde foto's.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu eindelijk de gevraagde foto's.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

eindelijk de gevraagde foto's....

Door: vreugdenhillen

Blijf op de hoogte en volg Ard en Mariette

14 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

de rest van het verslag volgt, maar ik zal vast beginnen met het uploaden van wat actuele foto's...

Aangezien gister de hele site uit de lucht was kon ik geen verhaal kwijt. Dus nu van 2 dagen.
Gister zijn Ard, Theo, Marco en Arjan naar Caracasbaai geweest. Daar hebben ze de kinderen van het kerkkamp, waar Thijs en Ellen ook heen zijn, vermaakt met een speurtocht. Het verhaal van de gezonken "Zeevalck" en zijn schipbreukelingen. Het viel niet mee om 56 kinderen met begeleiding in het gareel te houden. Zelfs Theo was er van onder de indruk. En dat zegt wat.
Vervolgens heeft Ard ook op het kamp geslapen. De eerste nacht was het bal geweest, Ard had daarom al een plan de campagne bedacht. Bij de jongens waarschuwde hij meteen: wie praat wordt in de auto gegooid en mag bij Caracasbaai heen en weer zwemmen naar de meerpaal. Binnen 10 minuten sliep iedereen daar.
Toen was het bij de meisjes nog keet. De leiding deed er niets aan, dus ook daar ging Ard zijn verhaal houden. En ook daar was binnen 10 minuten iedereen onder zeil. Scheelt natuurlijk dat ze die eerste nacht al weinig slaap hadden gehad, een drukke dag achter de rug hadden en het sowieso al niet vroeg meer was. En zo heeft ook Ard een goede nacht gehad. Om 10 uur was hij weer thuis, vanochtend.
Na het ontbijt zijn we naar Bandabou gegaan. Bij houtjesbaai gekeken, wat houtjes meegenomen. Toen door naar Jaanchies. Daar hebben we heerlijk gegeten: Theo en Marco leguaan, Arjan bleef aan de veilige kant: die nam kipfilet. Ard had karni stoba met funchi en ik had een lekkere gebakken vis (weet niet meer welke) en garnaaltjes met Curaçaose rijst, dat is met bruine bonen erdoor. Heerlijk.
De jongens hebben vanmiddag nog bij Forti gesprongen en daarna hebben we nog een poos op Playa Grote Knip gezeten. Het was er erg druk, maar gezellig.
Toch anders als er 2 kinderen missen! Morgenochtend gaan we naar Brakkeput, daar is de kerkdienst en daarna nemen we Ellen en Thijs weer mee naar huis.

• 15 Juli 2012 - 03:10

Janwillem:

hej bekende hekjes zien er mooi helemaal nu ze er allemaal opzitten

• 15 Juli 2012 - 07:06

Renske:

Wauw, ziet er supermooi uit!

• 15 Juli 2012 - 14:35

Anja:

Oooooooo, wat mooi! Nu ziet het er helemaal af uit! Die stoelen zijn ook mooi. Complimenten voor Theo en Marco die zich aan de leguaan hebben gewaagd, maar dat met die garnaaltjes lijkt mij ook wel wat. Lekker he, vakantie. Gecombineerd met mooi weer is het helemaal af. Hier ziet het er nog niet zo best uit, maar ja, ik heb ook nog geen vakantie . Ik denk dat het hier vrijdag spontaan prachtig weer gaat worden, toch?

• 15 Juli 2012 - 14:48

Ingrid:

Kan me heel goed voorstellen dat jullie het er prima naar de zin hebben, ziet er geweldig uit!