Hannieke uitgezwaaid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Hannieke uitgezwaaid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Hannieke uitgezwaaid

Door: vreugdenhillen

Blijf op de hoogte en volg Ard en Mariette

12 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Vanmiddag zijn we naar Hato geweest om Hannieke uit te zwaaien. Ze is hier zo'n 10 maanden geweest om te helpen bij Hebron. We zullen haar hier ook erg missen. Thijs wilde altijd zondagsmiddags naast haar zitten in de kerk. Dat mocht niet altijd, maar toch. Toen we bij het vliegveld waren zei Thijs dan ook: ik heb buikpijn.
Dat kon ik wel begrijpen. Als je grote vriendin weer naar Nederland gaat, is dat niet leuk. Overigens heeft hij zijn tranen binnenboord gehouden.
Daarna zijn we naar de apotheek gegaan. Gister hadden ze maar 1 potje pillen. En een recept was niet goed geschreven. Dus nu een tweede ronde. Nu heb ik wel alles gekregen. En bij de assistente van de huisarts een verwijzing voor oefentherapie voor Thijs voor zijn fijne motoriek. In navolging van Arjan... Toen waren we 3 kwartier verder.

In het appartement heeft Ard plintjes langs de muur gemaakt. Lampen opgehangen, waar eerst alleen peertjes (nou ja, peertjes zijn het eigenlijk niet meer...) hingen. Keuken opnieuw gekit. Tegeltjes gevoegd in de badkamer. Aangezien de tegelzetter indertijd een of ander ding achter de tegels verstopt had wat de pipo's van Aqualectra voor de keuring persé moesten zien. Dus moest Ard zien uit te vinden waar dat dingetje zat. De vierde tegel was raak... Nu dan 4 nieuwe tegels. En alles lijkt weer netjes.

Morgenochtend moeten Ellen en Thijs om 8 uur op hun kamp zijn! Dat wordt vroeg plassen, zou mijn vader zeggen.

• 12 Juli 2012 - 05:16

Anja:

Het blijft wel klussen bij jullie, kleine klusjes dat wel. Heerlijk dat je daar nu tijd voor hebt. Hier is het op dit moment weer regenachtig, het onweert en ik zit wat slaperig achter de laptop. Ik ga weer naar school, nog 6 dagen. Geniet vandaag weer lekker van de zon en doe het dan ook voor ons.
    groetjes