verder bikkelen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu verder bikkelen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard en Mariette Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

verder bikkelen

Door: vreugdenhillen

Blijf op de hoogte en volg Ard en Mariette

10 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Gister was zo'n rustige zondag. En ik voelde mij niet lekker, dus kwam er geen verhaal.
Maar vandaag zijn we weer verder gegaan met waar we gebleven waren. De badkamer in het appartement is nu klaar, geverfd. Ard moet nog wel wat tegeltjes bijwerken, maar dat kan ik niet doen. Morgen een sopje erdoor... Wilde ik vanmorgen beginnen met verven, pak de emmer: blijkt het primer te zijn. Grrr. Niet goed gekeken. Dat zijn van die momenten :( Snel Ard gebeld, die was onderweg naar van alles en nog wat. Gelukkig net bij de Kooyman. Kon een emmer witte verf meenemen. Joepie.
We hebben ook onze nieuwe kast. Overgenomen van mensen van de kerk die terug gaan naar Nederland. Een echt teakhouten kast. Mag wel een likje olie hebben, maar dat kan ik ook wel.
Ard is vanmiddag nog met de grote jongens naar Pirate Bay geweest. Konden ze ook lekker springen. Marco is aan een spijker ofzo blijven hangen met zijn zwembroek... ik zal mijn best doen om die broek nog een beetje op te lappen, letterlijk. Jongens! Altijd gaten in broeken.
De andere kids zijn naar ons eigen strand geweest. Daar ben ik ook om half 5 heen gelopen. Even lekker zwemmen en toen weer terug.
Vanavond is Ard met Theo, Marco en Arjan naar honkbal geweest. Schijnt echt leuk te zijn, als ik hun mag geloven.

  • 10 Juli 2012 - 06:42

    Petra:

    Laat die broek maar zitten hoor . Hij heeft nog 2 zwembroeken, kijk er wel naar als hij thuis is, en als het heel erg is gooien we hem gewoon weg!!!

  • 10 Juli 2012 - 20:28

    Ingeborg:

    meisjes hebben ook gaten in hun broek hoor....en grasvlekken in nieuwe broeken enzo....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ard en Mariette

Actief sinds 11 Maart 2011
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 407510

Voorgaande reizen:

22 Juni 2011 - 30 Juni 2020

Wonen en werken op Curaçao

22 Juni 2011 - 30 November -0001

we wonen nu op Curacao

Landen bezocht: